czwartek, 26 stycznia 2012

No. 31


Placki twarogowe z bananem i kardamonem oraz 1/2 jogurtu straciatella


Inspiracja: Slyvvia

Zdjęcia są jakie są. Tata obudzony dźwiękiem zapalanego palnika kuchenki był nieco wkurzony i wolałam mu  potem szybko zejść z drogi. "Znowu wydziwiasz! Co to ma być?! Normalnej kanapki nie możesz zjeść?!" I tak za 5 minut by wstał, a to co ja robię niech go nie interesuje.

Mam wzorowe zachowanie, hahaha! Tylko dwie osoby z klasy mają, spoko. 
Teraz muszę się jeszcze odświeżyć i za 20 minut wychodzę na autobus. Wywiadówka siostry na 17... Szkoda, że mi środki komunikacji nie pasują, będę za wcześnie, ale innego wyjścia nie mam.

Dobra, lecę! Trzymajcie się ciepło, bo ja zamarzam na dworze... Gdańsk chłodne miasto dzisiaj.
Miłego popołudnia i wieczora :*

8 komentarzy:

  1. Uch, mam ten sam problem z rodzicami, którzy nie gustują w nowościach kulinarnych i skutecznie demotywują mnie, bym nie przyrządzała sobie wymyślnych śniadanek. Dlatego w dni powszednie jestem zmuszona jeść bułkę, która już mi się kompletnie znudziła.

    No i gratuluję zachowania wzorowego, też mam, haha! Pjooona <3

    Gdzie kupiłaś ten jogurt? *w*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki!
    Gdańsk to lodowate miasto. Moje nogi dopiero niedawno się odhibernowały. Uroki latania na egzaminy w spódnicach ;)
    Zrób kiedyś rodzicom wypasione śniadanie. Moi zmienili zdanie odkąd posmakowali racuchów z gruszką czy omletów :D

    Use-te jogurciki w lidlu można znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie mieć dobre oceny, to motywuje :D
    Z twarogu jeszcze nie robiłam placków. A nie dalej jak przedwczoraj usłyszałam od taty identyczny tekst!

    OdpowiedzUsuń
  4. :D moi to już tylko wzdychają jak mnie widzą w kuchni hihihi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój tata, to nie reaguje, zaś mama ostatnio zaczęła się czepiać -.-
    U mnie też chłodno, a raczej zimno ! Nawet w domu ;/
    Robiłam te serniczki , pyszne są ! <3
    Hehe też mam wzorowe na dwie osoby z klasy :D

    OdpowiedzUsuń