poniedziałek, 14 maja 2012

No. 140


Owsianka na mleku z jogurtem pitnym o smaku żurawiny, jabłkiem i suszoną żurawiną


Wczoraj wyraziłam się dość niejasno. Wiem, że z ciałem nic już nie zrobię, nie w przeciągu 10 dni. Chodziło mi o strój. Nie mogę kupić sobie żadnego, bo w każdym wyglądam ...
Może rzeczywiście rozmiar rozmiarowi nierówny, bo przymierzałam spodenki 40, które nosiłam, ważąc 64kg, a teraz są na mnie za duże. Jedyny problem tkwi w tym, że nie mogę patrzeć na swoje ciało bez ubrania.
Zaczęłam już ćwiczyć, aby ujędrnić co nieco, ale pewnie nie wytrwam w tym. Chociaż, brzuch trenuję codziennie przez ponad rok i gdyby nie fałdka tłuszczu (tak, wiem, cardio :/) na nim to miałabym czym się pochwalić :)

Niemniej jednak dziękuję Wam za miłe, pokrzepiające i motywujące do wzięcia się za siebie słowa. Czasem muszę się trochę wyżyć, między innymi po to założyłam tego bloga, a Wasze zrozumienie bardzo mi pomaga, dziękuję. :)

Dzisiaj poszłam do szkoły w jeszcze gorszym stanie niż byłam w czwartek. Czerwone oko, zatkane zatoki, katar.. Dobrze, że ból gardła przeszedł. Przez wyjazd nie mogę mieć teraz zaległości, bo potem się nie wyrobię.
Jutro na 7, żeby napisać polski. W środę na 7, żeby napisać matmę. Codziennie jakieś kartkówki. Obudzili się teraz, kurde, na koniec roku. Nie mogą sobie innych przepytywać, a mnie zostawić w spokoju?

PS. Dajcie mi namiary na jakiegokolwiek wolnego chłopaka, któremu podobają się nieidealne dziewczyny. Ja takiego jeszcze nie spotkałam... ;)
PS2. Zdjęcie w całości będzie jak wyzdrowieję. Na razie wyglądam jak trup i aparatu na siebie kierować nie pozwalam :P


9 dni...
45 dni <3

14 komentarzy:

  1. Ja też o takiego poproszę! Nagle się w okół mnie ich namnożyło, ja nie wiem co robić i w efekcie stwierdzam, że nic z nikim nie wyjdzie, bo jestem jaka jestem. Soczewy robią cuda, ale na to muszę poczekać, niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę dać nawet dwóch studentów!Skoro chcą mnie to w zasadzie Was prędzej wezmą bo jestem totalnie nieidealna. Problem jest taki,że są nienormalni i uparcie mnie jeden odprowadza do domu(i psuje mi moje szlajdy z mp3 do mieszkanka) a drugi odprowadza i chce dyskutować po raz 50 o polityce, o pacyfizmie, o wojnie w Boliwii w latach 30-> w sumie nie trzeba nic mówić tylko potakiwać. Jak wyrażasz swoje zdanie to Ci mówi,że masz zawężone horyzonty/zadziwiasz go i nie wie jak zebrać myśli/twierdzi że politycy są święci/obraża się by po godzinie napisać na facebooku.

      Chceta? (ale tylko studentów, aplikanta z którym pije kawe w sądzie nie oddam!):D Bierzcie bo mi nerwy z Nimi siądą

      Kochana zdrowiej! Koniecznie bo wyjazd się zbliża! I oszczędzaj się :***

      Usuń
  2. spotkasz takiego jeszcze na pewno, uwierz: są tacy! ;) ja też myślałam, że nie ma do czasu :)

    zdrówka ;* poproszę juto takie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwazaj, bo sobie odpuszcza... Taaa... Dzisiaj jak profesofka od polskiego powiedziala ile jeszcze mamy do zrobienia w tym roku szkolnym to mi cycki opadly... -,-
    45!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm pyszności w tym kubełku ;)
    nie ma ideałów, zarówno dziewczyn jak i chłopaków, więc lepiej trochę wyluzować ;) jak oni nie są idealni to czego Ty masz być ? :>
    zdrowiej szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. bejbe, żeby znaleźli takiego co sam w sobie byłby idealnie nieidealny.... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, daj spokój, nikt nie jest idealny;). Myślę, że żadne diety ani ćwiczenia Ci nie pomogą, póki sama się nie zaakceptujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polski mogę za Ciebie wziąć, ale chemię-nigdy w życiu;)! Ledwo wyciągam na 4. Historię i geografię też w sumie lubię, ale... za dużo tego na raz:(

      Usuń
  7. Wybaczcie dziewczyny, że to piszę, ale musicie jeszcze wszyscy trochę dorosnąć ;) Taki wiek, kiedy najładniejsze i najatrakcyjniejsze są modelki i chudzielce. Jestem przekonana, że w waszych rocznikach na placach można policzyć dziewczyny, które akceptują siebie w pełni. A chłopcy mając te lat 16 czy 17 to gówniarze jeszcze.

    A takich, którzy lubią nieidealne są setki. Bo na pewnym etapie nie patrzy się tylko na chude nogi czy płaski brzuch ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam połączenie żurawiny i jabłka. Brakuje mi tylko jakiegoś orzeszka ^^

    A po chusteczkę Ci chłopak !? Nie lepiej być singielką ? Tysiąc razy: WOLNA I NIEZALEŻNA ! A ten podgatunek olać i osrać. Nic nie są warci! No, skończyłam swoje wywody =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś niesprawiedliwa tak się wyrażając o facetach.

      Usuń
  9. rozmiarami się nie przejmuj, rzeczywiście rozmiarówki są w cały świat - ubieram się od xs po l :)
    a co do chłopaków- pewnie masa myśli podobnie. chcą dziewczyny, która ich zechce takimi, jacy są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ha! prawie trafiłaś z rozwiązaniem zagadki! :)
    ale i tak uhonorowałam Twą odpowiedź w notkowym wpisie... :)

    ah, wiem, ćwiczenia cardio ponoć są najlepsze na spalanie tkanki, ale...tak męczące i dłuuugie. robiłam kiedyś 6 weidera i...dotrwałam do przedostatniego dnia (aż!). :D
    brzuch był idealnie twardy i ujędrniony na jakieś 3 miesiące.
    cóż z tego, kiedy potem wszystko wróciło do normy? :(

    ćwiczenia powinny być lekkie i przyjemne, tak właśnie :D

    OdpowiedzUsuń