niedziela, 20 maja 2012

No. 146



Pudding z budyniu czekoladowego z otrębami owsianymi, shake bananowo-śmietankowy posypany kokosową czekoladą

Zdjęcia nie ma, bo zepsuł mi się laptop. Wstawię, kiedy tata mi go naprawi or po wycieczce, kiedy dostanę go z naprawy.

Strój kąpielowy został kupiony! Jak zwykle ratuje mnie mój ukochany Reserved <3
Czarny, z falbankami (cycków brak:<), w drobniutkie białe kropeczki :)


 Apteczka, kosmetyki, ciuchy, bielizna, jedzenie... Wszystko jest. Jeszcze tylko pożyczyć walizkę, spakować się i mogę jechać. 4 dni... Doczekać się nie mogę, chociaż jestem pełna obaw i mam wyrzuty sumienia. Bądź co bądź, 3 tysiące w plecy.


Dzisiaj taki piękny dzień, do kościoła nie chciało mi się iść... Idę za to z kuzynką na drugi koniec miasta, do Galerii Bałtyckiej. Dlaczego? Bo tam sprzedają najlepsze lody!

EDIT: Laptop cudownie ozdrowiał. Włączył się bez problemu po naładowaniu. Pomyśleć, że godzinę nad nim siedziałam i zastanawiałam się czy tata będzie w stanie go naprawić. :P

16 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma zdjęcia, ale za to uruchamia się wyobraźnia, pudding budyniu na pewno wyglądał apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zrobic taki pudding?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ZERO WYRZUTÓW SUMIENIA! Zero! Null! Zasłużyłaś sobie na wycieczkę. Czystej prawdziwej rozpusty życzę! A jutro rano odwagi,masy pewności siebie - to tylko złożenie podania! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na sprawie gdzie był film i czytałam akta. Naprawdę te nagrania są okropnie niewyraźne. Gratis trzeba analizować klatka po klatce, sprawdzić prawdziwość filmu, wziąć pod uwagę opinie biegłego-to specjalny biegły sprawdza film i wypowiada się na temat jego prawdziwości i przykładowo czy dana osoba mogła zostać w czasie incydentu zraniona śrubokrętem. Sama strona oczywiście może się czegośtam doszukiwać, film jest puszczany pierdyliard razy i każdy się doszukuje czegoś, a sędzia dostaje szału i potem przez godzinę jęczy protokolantce i Nam jacy Ci adwokaci są bezczebelni a prokurator bierny :D
      Cień? Co to za film? Obejrze po sesji :D

      Usuń
  4. Nie męcz się wyrzutami sumienia przed wyjazdem, jak wyruszysz z pozytywnym nastawieniem na bank będzie fajniej.

    Śliczny ten pudding, a szejki z bananem uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. zapomnij o wyrzutach sumienia, masz dobrze się bawić:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę ci świetnej rozpusty i zabawy bez wyrzutów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm, wygląda pysznie.
    O, reserved też mnie często ratuje, kiedy nigdzie nie ma tego, czego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmm pudding wygląda bardzo pysznie :D
    udanej wycieczki, miłej zabawy bez wyrzutów i przejmowania się! zasługujesz na to :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda uroczo ta bomba ^^

    Udanego wyjazdu i czekam na sprawozdanie ! :D :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszności! ;)
    Reserved uwielbiam..;D
    Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  11. JAK JA KOCHAM PUDDINGI! I ten shake do tego!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie jedziesz? Chyba ominelam posta, w ktorym pisalas o tym! A ja z niecierpliwoscia czekam na zdjecie w sukience!!!
    I stroj tez kupilam w najlepszym i niezawodnym Reserved ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pudding i shake obok siebie - chętnie wpadłabym do Ciebie na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. musze wyprobowac, dzieki :D

    OdpowiedzUsuń