wtorek, 7 sierpnia 2012

No. 225


Budyniowe risotto z czekoladą (również w środku), bananem i serkiem capri

Mniam, mniam, mniam, mniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.
Kocham ten ryż. Następnym razem dodam jednak więcej czekolady <oblizuje się>

Z pozdrowieniami dla Werki :D
Budyniowe risotto z czekoladą

~80g ryżu arborio do risotto
~300 ml mleka
~kopiasta łyżka budyniu czekoladowego
~pasek czekolady (dałam deserową)
~aromat waniliowy
~szczypta gałki muszkatołowej

Zagotować 250 ml mleka z odrobiną aromatu i gałki. Dodać ryż, zamieszać i gotować na wolnym ogniu przez 15 minut, co jakiś czas mieszając.
Budyń rozprowadzić w reszcie mleka i wlać roztwór do risotto, mieszać i wyłączyć gaz po upływie minuty.
Czekoladę posiekać i dodać do risotto, wymieszać i przełożyć do miseczki. Smacznego :)

Dzisiaj miałam.. ciężki dzień pod względem psychicznym. Na szczęście zmierza on ku końcowi, więc spokojnie snuję plany na resztę tygodnia. 5 dni w domu is definitely too much!
Dlatego jutro idę do kina na Madagaskar z kuzynką, jej córeczką i mamą. Potem odwiedzę moją mamę i razem wrócimy do domu. W czwartek natomiast ta kuzynka przyjeżdża do mnie (oby nie padało), a w piątek idę z inną kuzynką na koncert Sistars. It will be good! :)
A co teraz? Teraz biorę płaszcz przeciwdeszczowy, torbę i wskakuje na rower, bo muszę jechać do Biedronki po jakiś prowiant do kina.. No i odkupić mamie czekoladę, którą dzisiaj niechcący zjadłam do końca :P

Mały komunikat. 
Naszej koleżance po fachu usunięto bloga z powodów bliżej nam nieznanych.
Jest to Martyna, która niedawno udostępniała zdjęcie ze ścianki wspinaczkowej (remember?)
Pomóżmy jej z nowym adresem bloga, obserwujecie, proszę.

22 komentarze:

  1. Sandy, jak zrobilas to risotto?:> Pysznie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej,co jest ? Mam nadzieje,że się szybko polepszy!
    Widze super plany na tydzień,więc głowa do góry i
    don't worry,be happy :D
    a risotto mniam *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję ze wszytko będzie ok. wrzucisz przepis na risotto ?

      Usuń
    2. Też proszę o przepis na risotto.
      Naprawdę podziwiam cię za twoje pozytywne myślenie. Super! ;D

      Usuń
  3. ja tez chce przepis! bardzo, bardzo, bardzo chceee!:D wyglada cudownie i brzmi tak z opisu i musialo takie byc! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryżu z budyniem chyba jeszcze nie próbowałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jakoś nie mogę się przekonać do ryżu na mleku :p
    Slicznie dziękuję za udostępnienie! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  6. och bardzo dziękuję. Muszę zaopatrzyć się w ten ryż ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wygląda ten ryż :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! jeśli przypomina "Belriso" to z pewnością polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie to risotto jest! zdecydowanie do zrobienia, yummy<3

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę zrobić! marzy mi się taki *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajny pomysł , budyniowe risotto , pychotka !
    p.s wróciłam ... mam prąd !

    OdpowiedzUsuń
  12. Budyniowego risotto nigdy jeszcze nie jadłam. Spróbuję kiedyś, na pewno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. czekoladowe risotto? wow! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm musiało być przepyszne:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Głowa do góry Sandruś! Ejjj skąd Ty masz takie fajne śniadaniowe pomysły? <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to cudownie wygląda !! Do wypróbowania ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń