sobota, 17 listopada 2012

Tydzień amerykański - Lidl

 

Jogurt z wsadem o smaku karmelowego popcornu - 5% tłuszczu
McEnnedy American Way


Wypatrzyłam ten jogurt w czwartek, będąc w Lidlu po masło orzechowe. Zaintrygował mnie swoim oryginalnym smakiem. Wzięłam więc na spróbowanie.

Skład jak w każdym tego typu produkcie, pozostawiał wiele do życzenia. Cukier na trzecim miejscu, zaraz po.. wodzie. Nie wiem co ona tam robiła. Oprócz cukru deser został posłodzony również syropem glukozowo-fruktozowym i glukozowym. Został oczywiście dosmaczony olejem roślinnym i aromatem. Brak jakiegokolwiek popcornu, o którym mowa w opisie powyżej listy składników.


Konsystencja jogurtu była dość rzadka. Łatwo spływała z łyżeczki. Raczej gładka, o zawartości 5% tłuszczu.


Smak.. pozostawiał wiele do życzenia.
Jadłyście kiedyś jogurty biszkoptowe/ciasteczkowe? Smakował identycznie. Potwierdziła to moja siostra, której go oddałam, gdyż i tak, wzięłam go tylko na spróbowanie. Nie był na tyle powalający, abym mogła go skończyć. Nie powtórzę zakupu.

Waga netto: 150
Wartość energetyczna (150g): 174 kcal
Cena: 1,69 zł


Całe szczęście Lidl nie zawiódł mnie swoim masełkiem, które ubóstwiam...


Kanapki na chlebie razowym ze słonecznikiem z crunchy masłem orzechowym, bananem i sokiem z cytryny


...już nie ma połowy słoika ;)

17 komentarzy:

  1. jestem zdecydowanie na tak dla tych kanapek *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt wymyślne połączenie w jogurcie, żeby było smaczne. Ale fanką orzechowego masła crunchy z tygodnia USA w Lidlu jestem chyba taką samą jak Ty! U mnie słoik zniknął po 3 dniach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzisiaj dokupiłam jeszcze 3 słoiki i jeden mam napoczęty :D uwielbiam <3 a jogurtu nie jadłam, ale jak nie polecasz to nie ma czego żałować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbowałam jeszcze tego o smaku karmelu.. lepszy, ale nadal średni. :P

      Usuń
  4. Boże, dajcie mi masło!!! Zjem zaraz monitorxp

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie lubię tego masła, za twarde jest i ciężko się smaruje :P A ten jogurt mnie zaintrygował, ale po przeczytaniu Twojej opinii ochota mi przeszła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz Danone biszkoptowy i tego typu produkty to śmiało możesz spróbować. Ja nieszczególnie za nimi przepadam :P

      Usuń
  6. U mnie już nie ma ponad połowy słoika! ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspominam o nim często bo strasznie mi go brakuje.Mój tata pracuje w warszawie :/
    niee,nie mamy.Według ich jedynka to "szkoła z tradycjami" ale z tego co słyszałam to od drugiego semestru w każdej szkole ma być już librus ;)
    widziałam ten jogurt ale że nie znosze popcornu to go nie wziełam :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również zawsze czekam na tydzień amerykański w Lidlu, masło orzechowe crunchy uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego jogurtu nie widziałam, ale tydzień amerykański w lidlu przyczynił się do zrobienia zapasów masełka orzechowego, ciasteczka robiłam już dwa razy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie chce mi się na zaspę do lidla jechać(leń) :P
    nie przepadam za smakowymi jogurtami ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze muszę spróbować takiego połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam...uwielbiam kanapki z masłem orzechowym z lidla,sa pyszne.

    OdpowiedzUsuń