niedziela, 2 czerwca 2013

Dzień dziecka


Naleśniki pszenne z cytrynowym twarożkiem i lodami czekoladowymi


Koperta od Emmy


Sorry laski, ale praca do 21 i powrót o 23 to nie jest mój wymarzony plan dnia.
Dziękuję Wam wszystkim za tą cudowną akcję. Niestety po linki zapraszam do Sylwii. Czas mnie goni, szkoła, praca.. Ech.
Chciałabym podziękować mojemu akcjowemu rodzicowi (?), bo raczej nie gwiazdorowi, Emmie za uroczę notatkę, wódkę (tak, to ten banknot euro) i dropsy czekoladowe (to niebieskie) są smaczniusie.
Pozdrawiam Was ziomale i idę do wyra. Branoc :****

PS Pozdrówki dla Fabiolki, nalepszej psiapsióły, która doradzała mi w doborze prezentu na odległość, poświęcając swą szansę na dzielenie wyrka z mega ciachem. Lovi :*

10 komentarzy:

  1. pyszne naleśniki i fajny prezencik ;p akcja udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) prezent z pomysłem:)
    a na śniadanie naleśniki z lodami:) tak mozna zaczynać każdy dzień!

    OdpowiedzUsuń
  4. coo, jak to wódkę? :D
    ona jest spakowana w tym banknocie, czy jak? :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z jednej strony jest nacięcie, jak tworzysz, to zostaje dzióbek :D

      Usuń
  5. No takie prezenty to ja rozumiem !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam gorąco,
    zauważyłam, że masz na swoim blogu kilka widgetów z innych stron, dlatego byłabym zaszczycona, jakbyś dołączyła i do nas oraz zarejestrowała swój blog na liście Top Blogi na stronie znajdzprzepisy.pl.

    Znajdzprzepisy.pl jest wyszukiwarką, która zbiera przepisy z najlepszych stron oraz blogów kulinarnych. Już ponad 1200 blogerów dołączyło do nas i skorzystało z dodatkowych odwiedzin, które dostarczamy.

    Aby znaleźć się na liście Top Blogi wystarczy tylko zarejestrować swój blog tutaj: http://www.znajdzprzepisy.pl/dodaj-blog

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry, Zwracam się z uprzejmą prośbą o podanie kontaktowego adresu e-mail na kontakt@blog-media.pl w celu umożliwienia przekazania propozycji współpracy. Pozdrawiam serdecznie, Magdalena

    OdpowiedzUsuń