wtorek, 24 kwietnia 2012

No. 120


Kasza manna na mleku z truskawkami i kostką czekolady*, kawałek batonika musli
Okropne zdjęcia wyszły. No cóż, pośpiech.
*Czekolada ta droga, od siostry. Pyszna! Z truskawkami i pieprzem, na długo pozostawia posmak cudownego kakao.


Dzisiaj nie byłam zestresowana. Wręcz przeciwnie, czułam się jak w domu. Może dlatego, że byłam przygotowana? 
Wyniki sprawdzone. 1 błąd z historiowosu, co daje 97% i 1 błąd z zamkniętych z polskiego. Rozprawkę zawaliłam. Liczę na około 70%. Na próbnych miałam 90%. :<

Jutro będzie gorzej. Powinnam teraz coś powtarzać, a zamiast tego siedzę na fejsie i omawiam z najprzeróżniejszymi osobami testy. Niektórzy odzywają się po latach. W autobusie mój przyjaciel z podstawówki zamknął mi zeszyt "nie ucz się już, powodzenia".
Nawet babcia zadzwoniła!

Lecę, biologia i chemia czekają. Fizyki i tak nie zrozumiem, a geografia.. to geografia.



9 komentarzy:

  1. No to gratuluję ! 97 % to świetny wynik. A rozprawka może wcale nie poszła aż tak źle jak podejrzewasz... wszystko zależy od tego kto Cię będzie oceniał ^^ Bądź dobrej myśli. ^^
    No i dostajesz ode mnie kopa w pupę na powodzenie jutro ^^

    Pamiętaj ! - dziś przepis na życie ;D

    A tą czekoladę to nie myśl sobie, że Ci podaruję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow! Ty się martwisz TAKIMI wynikami? super Ci poszło! i już sie nic nie uczy! co za dużo to nie zdrowo! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) I nie ucz się! Obejrzyj sobie film, poczytaj, poćwicz. Upiecz ciasto! Zrób cokolwiek, ale już się nie ucz :)
    I symboliczny kopniak w tyłek też ode mnie!

    I oddaj mi truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, domowej roboty ^^ Zrobiłam go z przepisu Sylvii na precle ;D Z tym, że z 1/2 składników + jedno małe jabłuszko i cynamon na nadzienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczysz, że jutro poradzisz sobie tak samo dobrze jak dziś. :)
    I nie ucz się! To najgorsze co może być przed testami!
    Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz,że przed testami nie powinno się uczyć, nawet jak nic nie umiesz? to już nie da rady;)
    ja to preferuje! wczoraj gorrrąca ką[piel, ostresowanie bo jak coś zaczęłam się uczyć to się wkurzałam,że nic nie umiem, koncert na cały dom-muzyka^^;D, a fizyka,matma,geo,chemik jutro- to wiem,ze będzie tragedia. ku.de!!!
    ja z polaka - 1 punkt, wos-8;//, a jutro jak będzie jeden dobrze- to cud. leże z tamtych. ja humanka^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!. A rozprawki na pewno nie zawaliłaś, tylko panikujesz;)!
    U mnie było nieco słabiej. Z historii i wosu 3 błędy, a z polskiego 2 ( z zamkniętych, nie wiem jak z tym wypracowaniem). Ale... mam jakieś dziwne przeczucie , że pomyliłam się przy nanoszeniu odpowiedzi na arkusz . Boję się, że w stresie coś namieszałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem,że poszło Ci genialnie! Naprawdę! :* A jak się nie przestaniesz spinać to nawiedzę Cię! Dzisiaj byłam nawet niedaleko bo śródmieście zaliczyłam i wrzeeeszcz i z mojego zadupia wyszłam. Teraz włączaj tvnplayer i sobie obejrztyj dla rozrywki prawo agaty albo sędzie wesołowską huehue
    *rechocze* też mnie sie bardzo podoba*rechocze*dawno się tak nie ubawiłam na komedii(od maratonu sędzi wesołowskiej) bo to takie science fiction i matrix prawniczy w jednym.
    A potem jest ciekawie gdy ludzie swoją wiedzę czerpią z seriali i przychodząąąąąa w różnych sprawach muhehe żądając cudów jak w serialu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. napweno dobrze ci poszło! jutro będzie tylko lepiej! trzymam kciuki ;)
    śniadanko pyszne! mmm kaszka z truskawkami <3 ciekawa jestem tej czekolady z pieprzem ;D

    OdpowiedzUsuń