środa, 25 kwietnia 2012

No. 121


Makaron spaghetti z jogurtem naturalnym, rodzynkami, winogronami, orzechami włoskimi, siemieniem lnianym, kostką czekolady i herbata cynamonowo-pomarańczowa


Koszmar... Doniczki będą śniły mi się po nocach. Niemcy i Francuzi też.

Około 80% z testu z przyrody. Wszystkie zadania z biologii i geografii dobrze, a fizyka i chemia źle.
Matma... 4 błędy z zamkniętych i 2 zadania z 3 otwartych źle.
No comment.

Wish me luck tomorrow, goodnight :*
I wanna fall in love, you know?

10 komentarzy:

  1. mmmm cudowne śniadanko! mniam ;)
    to i tak bardzo dobrze Ci poszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat dzisiaj to ani ten makaron, ani dodatki (oprócz orzechów) ani herbata nie w moim guście ;)

    Jako ścisłowiec się nie wypowiadam. Łatwo można zgadnąć z czego miałam więcej punktów na swoich testach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wyniki, choć na razie to tylko prognozy :) Na pewno wszystko się uda tak, jak byś chciała! Gratulacje i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zluzuj Kochana! To tylko test! I nie określa Twoich możliwości, inteligencji itd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 80% ? Wow, gratuluję. Ja nawet nie liczę tych punktów:(. Boję się....

    OdpowiedzUsuń
  6. wieki nie jadłam makaronu na słodko - do nadrobienia ! ^^
    A 80 % to świetny wynik! Gratuluję ;-*

    OdpowiedzUsuń
  7. to Ty sie przejmujesz!? kobieto!
    Za bardzo jesteś jak to powiedzieć- nauka,nauka,nauka, same 5,6 i tyle!
    Wyluuuzuuuuj!!!;) Tak się nie da! Zapędzasz się!
    Ja też jestem trochę wkurzona no ale kij. Z matmy mam 11+otwarte jedno dobrze. a z chemicznych mam połowę, więc wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. oooh jak pysznie :) j anigdy przenigdy nie sprawdzałam swoich wynikow tuż po. Nie widziałam w tym nigdy głębszego sensu, po testach trzeba się zregenerować, a nie dalej stresować i to na własne życzenie. Dbaj o siebie, Sandy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia :). 80% to dobry wynik ^^. A makaron pychota :).

    OdpowiedzUsuń
  10. No to nie poszło Ci tak źle, jak się spodziewałaś ;)
    Będzie dobrze!
    Makaron na słodko... Kiedy ja taki jadłam ostatnio? Muszę sobie go przypomnieć :)

    Miłość przyjdzie w swoim czasie, wtedy kiedy najmniej będziesz się tego spodziewać. Jak pójdziesz do liceum to poznasz nowych ludzi, może trafi się tam ktoś, kogo bardzo polubisz? ;)

    OdpowiedzUsuń